Partiiie - i sängen?

Jag börjar med att tacka alla som kom, och tack för presenterna :)
Jag hade det väldigt trevligt, en alldeles perfekt fylla och kvällen allt som allt kändes lyckad. Nästan all smörgåstårta gick åt, så då kan jag väl tänka mig att den var godkänd, och alla verkade glada och nöjda :) hoppas iaf att alla hade det kul och trivdes. Trivdes verkade de göra iaf när festen på något underligt sätt förflyttades till sängen :D hehe, tror det började med att jag, Malin och Stina fick för oss att dansa och hoppa i sängen, sen brottade vi ner varandra och Malin satte sig på mig och red :D då flockades det nyfikna killar dit, sedan kröp i stort sett alla ner i sängen ett tag. Ja underligt, men roligt var det!!

TACK!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: