Sommardröm



Såg denna nyhet från Gina Tricot, jag tycker att dom blommiga är så himla söta - som en sommardröm :) tyckte speciellt mycket om den med ljusblåa.
Heheh, om jag tjatar och tjatar om sommar nu så kommer den säkert fortare eller? I vilket fall som helst så säger jag SOMMAR!!! :D

Ja det vart ju som sagt sent igår, men jag lyckades faktiskt ta mig upp nu 10:30 det är ju inte jätte sent med tanke på att jag nog somnade efter 3 någon gång. Nu ska jag iaf gå en promenad med vovven, hoppas på att jag inte börjar må dåligt igen så att jag sen kan åka och träna lite också :) Sen när jag kommer hem ska jag försöka börja städa och göra iordning helt inför festen på lördag. (Eventuellt göra lite skolarbeten också, men det sätter jag inom parantes, för det brukar jag aldrig få gjort).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: