Bastu - Pizza - Poker

Låter det inte som en perfekt lördagskväll? Joo :D !! Det var så jävla skönt att basta, det var så länge sedan man bastade riktigt. Brukar ju bli att man sätter sig ett tag i bastun efter träningen men det är inte samma sak. Kan ju säga att alla blev lite yr och typ slut i kroppen av bastningen, och stackars Carro höll nästan på att tuppa av ett tag och kunde knappt andas :/ men det gick bra. Sen efter vi duschat och gjort oss iordning så åkte vi på Ceasars i Ullånger och åt pizza. Efter det bestämde vi att det fick bli kaffe o kladdkaka och poker hemma hos mig :) hih, Rikard och jag (mest Rikard :P ) fixade kladdkakan, och det gjorde vi bra eller hur då?

Pokern höll på till 1 halv 2 typ, och det var Johan som kammade hem mest. Men jag "gav" han ju typ 100 också. Haha, jag är ingen bra pokerspelare :P orkar inte riktigt att sätta mig in i spelet, fegar för mycket, vågar aldrig bluffa och sen när jag inte orkar något mer så blir jag dumdristig istället och går all-in (i det här fallet 110 in, som hamnade rakt i Johans hög). Men jag spelar mest för socialt, och vem vet man kanske lär sig till slut?

Postat av: Madde

Vad mysigt ni har det hemma i Norrland :) jag kommer att komma hem nu januari men kommer inte att hinna träffa er :( utan får ta det i feb/mars ist!

Miss U!!

Kramar

2010-01-12 11:51:41
URL: http://macb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, jag vill inte att du ska ta bort bilen! Jag gillar den faktisk lite, Den e' ju KLOCKREN! Miss U 2 Madde! <3

2010-01-12 21:23:57
Postat av: Lilli

Nej, jag vill inte att du ska ta bort bilen! Jag gillar den faktisk lite, Den e' ju KLOCKREN! Miss U 2 Madde! <3

2010-01-12 21:25:18
URL: http://lillisvarld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: