Gott Nytt År 2010!!

Som tur var vaknade jag på morgonen utan feber, men jag kände ju mig inte helt frisk. Fast tillräckligt för att kunna ha festen som vi ju bjudit in folk till. För min del vart det lugnt, och det var väl hyffsat lugnt i övrigt också. Vi gick ner och såg på fyrverkeri hos mamma och pappa vid tolvslaget, och skålade in det nya året :) Det var kul att det kom så lagomt mycket folk, var ju lite orolig att det kanske inte skulle komma några alls först, sedan så kom det ju några som man inte kände ett dugg också men kan de bara vara trevliga så är det väl ingen fara men så var inte fallet (tur att dom stack bara efter ett tag).
 


Men som sagt i övriga fall tack för en trevlig kväll :)
och Gott Nytt År 2010!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: