Julafton

Torsdag 24/12

Nu är julen här, tänk vad man längtar till den och så är allt så fort över. Och tomten hade uppmärksammat att jag har var snäll i år med, så jag fick några julklappar :) men det är ju inte det som är grejen med julafton, det är ju att få umgås med släkt och familj. Vi firade julen hos mormor och morfar och så var faster med familj också där. Höjdpunkten var ju att få se lyckan i Leo när han fick sina julklappar av tomten, fast först var han nog lite rädd för tomten, men sen så släppte det när han fick sina bilar "Blixten", "Sally", "Bergarn" och "Mac" från Bilar-filmen. Och det var så roligt när han fick varje paket, för då skakade han lite på det och sa "Jag tror det är något i den?"


Sedan när kvällen led mot sitt slut så vart det mest till att slappa i soffan och trycka i sig julgodis som om man inte redan har tryckt i sig alldeles för mycket, kändes som att magen skulle sprängas den var alldeles svullen. När vi stog i hallen och skulle säga hej då och åka hem kommer morfar och ska ge mig en kram sen kollar han på min mage och klappar lite på den och sägar "Vafan! Har du gått och blivit på smällen?!". Tack sa jag då, gav igen med att han ju alltid ser ut att vara på smällen så :P. Hehe, visst att jag ofta blir väldigt svullen om magen när jag har ätit för mycket, brukar till och med stå och spegla mig och visa någon o skratta åt det. Men lagomt med ångest man fick över att sätta igång med träningen ändå, jag vet ju hur mycket jag har tryckt i mig och jag var ju inte direkt vältränad och slimmad innan heller.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: