Massage-mys

Igår när jag kommit hem lagade Älsklingen mat, supergott var det :) sedan satt vi och myste i soffan en stund, bebis gjorde sig ihågkommen genom att börja sprattla, och älskling fick känna lite för första gången :). Vi skulle egentligen se en film, men så började det att åska så då stängde vi av alla apparater, tände ljus och tog lite glass istället. Innan åskan hade avtagit hade klockan hunnit bli efter tio och vi båda var ganska trötta, så vi gick och la oss och myste i sängen istället en stund innan vi somnade. Rikard smörjde in och masserade min mage, men bebis var lite trött, h*n hade väl redan haft sitt sprattelskov för idag, så det blev bara lite småsprattel som inte kändes så pass mycket att det gick att känna utanpå magen. Så då masserade Rikard min rygg istället, så himla skönt - världens bästa pojkvän har jag :)

Postat av: Malin

tänk på att han inte får massera din rygg. det kan sätta igång förlossning det varnade min barnmorska mig för

2011-08-28 13:47:21
URL: http://shedevilracing.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: