Up and Go

Idag har varit en händelserik dag. Först på morgonen klev vi upp och åt frukost, sedan åkte vi ut till Skog, jag hade lämnat min bil där som vanligt för att jag inte orkar köra hem på kvällen. Jag och Lillan tog en promenad och kollade på kossorna. Apropå kossa, så ringde jag till Malin (hahah, du vet att jag älskar dig) och hörde om hon ville åka ner en sväng till Erikshjälpen i Timrå.

Så då åkte jag ner till Malin, vi gick först på marknaden (värdelöst) sedan åkte vi ner till Erikshjälpen (värdelöst). Jaha, sen då!! Nä, så då drog vi på Birsta en sväng :) killarna ditchade oss utanför IKEA och flydde till Biltema, så vi gick in och kollade lite på bebisgrejor, jag hittade spjälsängen som jag vill att vi ska köpa i alla fall. Ja, sedan gick vi och köpte lite annat smått och gott (för 850:-, kaching). Sedan så skulle vi bara in på H&M en snabbis innan vi åkte hem, men gosh vad mycket folk det var överallt, hur kunde vi vara så dumma och åka ner till Birsta en sådan här dag egentligen!! Hur som helst, Malin var tvungen att köpa en ny bh till sina växande bomber :D skulle ha behövt köpa en ny igen jag med men det får bli nästa gång, *squeezing them in*. Jag köpte ett par mammajeans och mammaleggings istället, så sköna, och ett par benvärmare köpte jag ju också.

Nä, nu ska jag inte sitta här och vara osocial. Ska gå ut och kolla vad älsklingen har för sig i köket :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: