Mys-helg med Stina

Hemkommen efter en mys-helg med min bästaste Stina <3. Det var så roligt att träffas, när det var så länge sedan. Jag tog även med mig sista lilla kissemissen med mig upp, och hon fick namnet Siri. Nu trivs de jätte bra tillsammans, Stina är ju världens kattmänniska, så det var ju inte mer än rätt att hon skulle ha en liten katt :).

När jag kommit upp till den lilla men mysiga hålan Gideå, så satte vi oss i soffan och surrade ett tag. Sedan gjorde Stina iordning middagen, en jättegod tacogratäng. Efter maten blev det lite mer skitsnack, sedan kom några kompisar till Stina och så satt vi och spelade "Med andra ord" och åt massa gott in till natten. Stina och jag knäckte de andra tre, såklart!! Och jag lyckades hålla mig borta från den goda brieosten, typ, jag tog bara en liten bit på ett litet kex sedan åt jag bara kex med färskost, som jag ju får äta.

Nä, nu ska det mysas lite med älsklingen resten av kvällen <3 tänk vad man saknar varandra när man är borta från varandra någon dag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: