The Lazy Song

Vad har jag gjort idag?! Inte ett jävla skit vad jag kan komma på, jo jag var in och klippte mig imorse, men sen har jag inte gjort nå speciellt. Det blev en slödag helt enkelt :P

Här har vi kanske världens fulaste video till en jävligt skön slö-sång :D



Fan, han är ju så jävla skön Bruno Mars :) jag satt och lyssnade på hans album igen för några dagar sedan (Doo-Wops & Hooligans) och jag har upptäckt en annan låt som jag tycker är rätt skön. Det är mer att man får energi och känner sig pigg utav den, en rolig upptempo låt.




0:56 "Ah, yeah. Well let me think, let me think, ah what should I do?
So many eager young bunny's that I'd like to pursue.
Now, even now, they're eating out the palm of my hand.
There's only one carrot and they all gotta share it!!"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: