Helg-skoj

I fredags var vi och firade Henke (Rikards bror) som fyllde år, vi bowlade, käkade och festade. Det var jätte roligt. Det var tänkt att vi skulle gå ut på Gladan också, men det blev inte av, och tur var väl det. För det första hörde jag att det var ganska dött där och dessutom blev jag dålig av att dricka massa rödvin i fyllelekarna, fy faan, man ska inte hålla på med sådana dumheter. Jag som tänkte njuta av mitt goa rödvin (Allegro), men så blev det ju inte, tycker att man ska dricka mer för att man njuter av det inte något annat. Men man lär sig väl förhoppningsvis av sina misstag någon gång :P. Men som tur var så mådde jag inte allt för dåligt dagen efter, och egentligen mådde jag inte så dåligt på festen heller, jag kände mig inte jättefull utan det bara slog till och sedan så slog det av när vi kom hem, helkonstigt!

I lördags fick vi sova ut, sedan tog vi tag i städningen lite, det är ju skönt att få lite fint runt om sig på helgen och ha lite mysigt. Sen på eftermiddagen/kvällen åkte vi och åt lite tårta hos Henke och Carro, den var jättegod :). Och på vägen hem åkte vi och handlade lite. Sedan kom Martin över och sällskapade med oss, alltid trevligt!

Söndagen var bara en slödag, vilket alltid är skönt det med. På kvällen kom Basse, Maria och grabbarna Martin och Jimmy över och umgicks lite. Vi pratade och planerade lite om fjällresan, och såg på Solsidan. Basse och Maria stannade inte och såg någon film så då kunde vi andra vraka oss i sofforna och fisa ikapp, ställningen blev Jimmy ca 15 - Lillan 5 - Jag 1, så alltså vinst till Jimmy som vanligt :P faan skyll inte på att hunden fiser, när du gör det värre själv, trumpetaren! :D


Jaja, det är en dag imorron också,
så PUSS HEJ och SOV SÅ SÖTT!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: