Imse Vimse spindel :)

Idag var jag nere på skolan vid 10-tiden, satt i studiegruppen och höll på med modellen som vi ska använda vid en redovisning. Sen tog vi lunch och efter det hade vi redovisning av en musikuppgift. Vi delades upp i mindre grupper och berättade om en aktivitet vi hade valt, en sång, dans eller en lek med musikinslag. Och sedan var det några som gjorde sin aktivitet i hela klassen. Det var en musiksaga, lek - en elefant balanserade, friskis och svettis mini-rörelse, och så gjorde jag min massagesång - Imse Vimse spindel - som lite avslappning efter det. Det var i alla fall jätte roligt, alla tyckte det var skönt med lite massage också.

När vi hade slutat åkte jag och hämtade Malin och så åkte vi och köpte hårfärg. Sen åkte vi hem och så försökte jag bju Malin på go'kaffe, men det dög ju inte :P. Sen har vi tagit det ganska lugnt, och så blev vi nyligen klar med hårfixandet, kastanjfärgat och svart underhår, och så gjorde vi en inbakad fläta på varandra så imorrn är väl håret alldeles lockigt, glansigt och fint :). Tack Malin! <3

Nädu, nu ska vi gå och lägga oss så man kommer upp imorgon också. GOD NATT!!

Postat av: Malin Lindberg

Jag hade det jätte mysigt med dig <3 :) vi får göraom någon gång :)

2011-03-03 17:42:49
URL: http://shedevilracing.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: