Promenad och bus

Idag vaknade jag ganska tidigt, för att vara mig iaf :P sen så vaknade jag inte av mig själv heller utan det var Malin som ringde och frågade om jag och Rikard ville följa med på bio ikväll.

Imorse när jag vaknade låg jag kvar i sängen och läste ett tag, och nu är den braiga boken slut "När Lucy Sullivan skulle gifta sig" av Marian Keyes. Det värsta med böcker som är bra är att man har så svårt att lägga ifrån sig dom och göra annat som man borde göra, och sen när dom är slut så blir man nästan ledsen och saknar den.

Sen runt tolvtiden gick jag och Lillan ner till mamma och så jag tog med mig Önska ut, så att de fick busa ett tag i snön innan vi skulle gå på en promenad. Helt uppe i bus var dom, de bara kutade runt runt i skoterspåren på lägdan i evigheter som några tokar :D. Jag stog och kollade på och njöt av det fina vädret, det känns så vårigt ute nu. Sedan så tog jag några fina bilder på dom :).







Nu har vi nyss kommit hem från Härnösand, vi har varit och sett Sanctum i 3D på den "nya" biografen. Den var ganska bra, lite halvhemsk. Vi blev även bjuden på middag innan bion, det var jättegott Malin, även fast det inte var enchiladas :P.

Postat av: Malin Lindberg

Snygga bilder :P haha vad vart det då om det inte var enchiladas;)

2011-03-01 23:53:19
URL: http://shedevilracing.blogg.se/
Postat av: jessica

Fina flickan :)

vi måste hitta på nått snart! saknar lill fisen oxå!

Va riktigt länge sedan man såg henne nu :o

Kraam

2011-03-03 22:25:44
URL: http://jessciawikberg.blogg.se/
Postat av: Madde med busarna

Vilka härliga bilder på hundarna! :)

2011-03-05 08:51:51
URL: http://fashioningold.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: