Slött

Ja man är väl för slö :P som inte har bloggat något alls på typ två veckor. Fast ärligt så har jag inte haft datorn på så mycket heller, kollar mest fb från mobilen bara.

I alla fall så hade jag tänkt skriva om förra helgen för länge sedan. Men kan ju nämna lite snabbt bara att jag bl a. drog med mig min kära Malin till S-vall för att köpa ett soffbord, blocketannons. Tänkte inte åka in på Birsta eller något sådant, men det gick ju inte så bra. Slutade med att man köpt lite smågrejor från Rusta, lite bebisgrejor och annat från Ikea, plus ett par skor och mystofflor från Skopunkten. Tack för att du följde med och hjälpte mig med bordet och höll mig sällskap gumman <3




Sedan på söndagen fick vi komma och kolla in något så sött.. lilla Alina!! Rikard blev så nervös när Alex frågade i fall någon av oss ville hålla i henne lite grann, så när han fick henne i sin famn blev han alldeles stel och Alina undrade väl vilken konstig människa hon kommit till, med tanke på hennes grimaser :P så efter ett tag skickade Rikard över henne till min famn, blev ganska nervös jag med. Men det var så mysigt att få hålla i en liten bäs, längtar så sjukt tills vi har våran lilla.

En sak till, nu har jag och Rikard varit och beställt soffan vi länge funderat på från Mio :) det var förresten därför jag var ner och köpte ett soffbord. Det ska bli så skönt med en ny soffa.



Liverpool U-soffa
Det är dock inte samma som på bilden, vi har gjort lite andra val :)


Postat av: Malin

Tack själv för en super härligt dag! <3

2011-10-27 22:29:25
URL: http://shedevilracing.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: