Ruskigt dålig...

... uppdatering från mig!! Fasen, jag som har varit med om så mycket som jag har viljat skriva om, men faktum är att skriva om det kommer i andra hand jämfört med att faktiskt vara med om det. Nu har det dessutom gått så lång tid så att det är svårt att skriva om allt, men jag kan ju nämna några saker lite snabbt. Bl a. så har jag och Edwin bott hos min mormor och morfar en helg, när alla andra var nere i Sthlm, och det var jättemysigt. Sedan så har vi haft besök av några vänner, alla våra småfamiljer :) och så har vi haft lite annat skojsigt för oss. Fast en sak som inte var så skoj var att vi alla blev sjuk här för ett tag sedan, men nu är det bra med oss igen :)

Det kanske kommer lite bilder från de gångna veckorna här snart :) med någon liten beskrivning, om jag orkar och om jag får tid till det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: