Alla hjärtans dag

Och vi gjorde inget speciellt. Min mamma och pappa kom förbi en sväng och fikade lite med oss, sedan tog vi det bara lugnt och myste i soffan. Vi har ju ändå firat så mycket annat här på sistone :) bl a. Edwins födelse och, som jag inte har nämnt här i bloggen än, Rikards och min förlovning <3. Dessutom så älskar jag mina nära och kära alla dagar i veckan, under hela året. Man behöver väl inte en speciell dag en gång per år för att visa dessa fina människor kärlek och uppskattning. Istället skapar vi våra hjärtans dagar (som min älskade sa så fint)


If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck
the warmth of your lips on my cheek
the touch of your fingers on my skin
and the feel of your heart beating
knowing that I could never find that
feeling with anyone other than you





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: