Fullt hus

Ojojoj, vad tiden går. Jag har tänkt flera gånger att jag ska sätta mig och skriva lite eller åtminstone lägga upp några bilder. Men antingen så är jag upptagen med Lilleman eller så kräver han min uppmärksamhet. Annars sover han och då kanske jag passar på att vila lite själv eller så gör jag annat som måste göras. Det blir helt enkelt väldigt lite tid över till att slå på datorn och sätta sig.

Men nu när jag sitter här kan jag passa på att berätta att våran lilla kille nu är hela två veckor gammal. Igår var vi till BVC, han väger nu 3750g och är 52,5cm lång. Han har alltså gått upp förbi sin födelsevikt nu och redan växt 2,5cm sedan han föddes.

Jag måste även passa på att tacka alla för gratulationerna, lyckoönskningarna och de fina presenterna :)
Mamma och jag satt och gick igenom dagarna sedan vi kom hem ifrån förlossningen och vi har verkligen haft fullt hus, endast en dag på dessa två veckor har vi haft helt för oss själva och inte gjort någonting. Det kanske inte är så konstigt att man har varit trött hela tiden och fått lite tid över till annat. Men det har självklart varit kul att det kommit en massa trevligt folk och grattat oss och beundrat våran lilla prins :)


I skrivande stund ligger han här i soffan och myser i solen, lill-prinsen <3



Postat av: Lotta

Ett jättegrattis till er alla!!! Helt underbart att du skriver lite på bloggen så man kan se snyggingen även på "avstånd". Kanske svänger vi förbi den 10/2 och snusar lite på honom om ni är hemma då!!!



Ge lillprinsen en massa kärlek från mig!!!



Kram från Lotta, Håkan, Emeli och Elin

2012-02-03 09:19:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: