Visit från söder och norr

Och helgen den var fort över :/. Man kan ju tycka att vad spelar det för roll för mig att det är helg när jag ändå går hemma hela dagarna och kan göra i princip vad jag vill (förutom att jag inte alls kan det :P). Men många andra gör ju inte det, då är det ju så skönt när det äntligen blir helg och man kan få ta det lugnt och mysa med sina nära & kära eller varför inte hitta på något speciellt :) Denna helg har det verkligen blivit mycket sådant!

På fredagen var vi ut till Mäland som vanligt, alltid lika trevligt, och nu är det ju i stort sett ett måste att åka dit så att även Edwins farmor och farfar får träffa och mysa med sitt lilla barnbarn :)

I lördags fick vi besök av några släktingar och vänner som fortfarande inte hade träffat Edwin än. Först på förmiddagen åkte vi ut till Mäland igen (till farmors lycka), där vi inväntade besök från söder, nämligen Edwins tremänning med familj :) den lilla killen har blivit jättestor! Det fotades många fina bilder på grabbarna :) fast mest var för sig, Vincent tyckte inte att det var så intressant med den där lilla skiten som typ bara sov hela tiden. Men tänk så roligt när Edwin har växt på sig lite och kan busa med stora tuffa Vincent :D

 


Sedan på lördag eftermiddag/kväll kom min kära vän Stina och hälsade på. Först åt vi middag tillsammans och efter det så blev det mys i soffan :) och det blev sent, men tillslut blev hon ju tvungen att åka hem även fast hon låg och hade det så mysigt med Edwin i soffan. Men hon var nog lite sugen på att kidnappa med honom upp till Övik :) fast vi såg ju självklart att hon hellre får komma och hälsa på igen, gärna snart <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: