Grattis Malin

Usch, vilken jävla dynga det var/är att blogga via mobilen!! Blogg.se, fixa en app-jävel!!

Men jag bara måste skriva och tacka Malin för en trevlig kväll när jag ändå håller på :) tack gumman!! <3 Hon fyllde år idag, ska man vara petig så igår :P Hela våran lilla familj åkte ner och grattade och fick oss en supergod pajbit :) jag fick även en cider. Sedan blev Malin och jag nerskjutsade till Bittens och där var det folkigt vill jag lova. Det var en jävla hembryggds öl premiär där, aja. Vi fick ta en drink på stående fot :) det gick la bra det med. Som sagt Malin vi måste kolla upp hur man gör sånna där Piggelin-drinkar så vi kan göra några sånna i sommar ;D Innan det var dags att åka hem drog vi i oss en varsin cider också. Jag menar nu när man är morsa och kanske inte bör dricka så mycket, så kan man ju i alla fall dricka det lilla man dricker lite halvfort så får man sig ju en kort fylla :D eller?! Hahah

Malin, bild kommer!!! Haha, näärå du kan vara lugn. Jag vill väl inte ha ditt arsle på min blogg heller ;P äh, nu ska jag sluta med den här skiten. Lägga ifrån mig mobilen, slå igen ögonen och somna på studs!! Love you hun <3 Goder natter allihopa, som säkert sover så sött redan ;)

Postat av: Malin

tack gumman för en jävligt trevlig kväll! skaffa appen till blogger ist skita bra! :D löve you baby <3

2012-07-05 23:23:02
URL: http://shedevilracing.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: