Such a beautiful day

Får se om jag hinner slänga in ett litet inlägg här nu. Lilleman ligger alldeles utslagen och sover i vagnen nu efter att ha varit vaken och busat i ca 3 timmar. Inklusive ett bad utomhus i badbaljan :) Jättehärligt, speciellt när vi har en sådan fin altan att vara på :) Min snälla morfar har varit här och hjälpt oss att bygga den och även sponsrat med virket <3

Nä, nu ska jag åka och handla nu när pappsen har kommit hem och kan ha hand om grabben. Får se om jag återkommer med något mera idag eller om det blir om en månad igen typ :P Jag bjuder på en mysig badbild från idag i alla fall.

Hejs svejs! :)


Postat av: Bodil

Hej Therese. Har läst din blogg o tittat på eran söta lille Edwin. Hälsa dina föräldar o mormor o morfar från Bodil.

2012-06-10 19:43:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: