Sportlovsvecka

Härligt med lov :P haha, jag hade missat totalt att det var lovtider nu och det kvittade ju för min del, men det var ju jättemysigt att få ha sin karl hemma i någon dag :) På tisdagen var Rikard hemma och då passade vi på att njuta i det fina vädret, fast det blåste i och för sig lite. Vi lånade en pulka av grannarna som vi spände fast Edwins liggdel på och så drog vi den och en pulka med ved ner till Kärleksudden. Vi tog även med oss hundarna, som fick springa och härja med varandra på isen :) Sen när vi kommit fram så tände Rikard en brasa, medans den tog sig så satt vi och solade, sen så grillade vi lite korv. Jag hade med mig kameran och det nya objektivet 70-300mm, häftigt att fota lite med den :)


Edwin ligger i liggdelen på pulkan och vovvarna fick låna min jacka att ligga på.


Älsklingen njuter i solen <3


Söta frusna Lillan :)

 
Snyggaste vovven :) Önska

De andra dagarna var vi bara hemma och tog det lugnt :) Edwin har varit grinig här ett tag. Vi har provat att ge honom Minifom-droppar ett tag, eftersom att det verkade som att han inte fick pruppa riktigt. Vi har tyckt att det funkar hyffsat bra, men han kan fortfarande vara lite kinkig ibland. Nu är dropparna snart slut, så vi får se om vi köper några nya eller inte :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: